Společnost VGP, přední celoevropský vlastník, správce a developer prémiových logistických a semi-industriálních nemovitostí, který zároveň poskytuje řešení v oblasti obnovitelných zdrojů energie, spouští rozsáhlou kampaň zaměřenou na posílení značky. Ve spolupráci se svými klíčovými klienty představuje celoevropskou marketingovou kampaň, jejíž součástí je nové korporátní video a kompletně redesignované webové stránky. Tato strategická iniciativa demonstruje jasnou vizi VGP být aktivním tvůrcem budoucnosti evropského trhu průmyslových a logistických nemovitostí prostřednictvím inovativních a environmentálně udržitelných řešení, která efektivně naplňují potřeby širokého spektra zákazníků.
Od svého založení v roce 1998 se VGP rozrostla z belgické společnosti působící v České republice na celoevropského hráče s aktivitami v 18 zemích. Za více než dvě dekády si vybudovala pozici důvěryhodného partnera předních evropských firem. Její logistické a průmyslové parky vynikají promyšleným designem, který kombinuje architektonickou kvalitu s technickou precizností a vysokými environmentálními standardy s respektem ke svému okolí. Portfolio služeb VGP pokrývá celý developerský cyklus: od strategické akvizice pozemků přes vlastní architektonická řešení a realizaci výstavby až po profesionální údržbu a správu. Společnost vytváří prostory na míru, které nejen podporují růst a prosperitu svých klientů, ale přinášejí také trvalou hodnotu místním komunitám. To vše díky silnému technickému zázemí firmy, kde více než 60 % zaměstnanců tvoří inženýři.
Rozsáhlá kampaň oslovuje publikum v 16 zemích. Viditelná je na klíčových evropských letištích, v mezinárodních médiích i na digitálních platformách. Její interaktivní pojetí prezentuje diverzifikované portfolio VGP – od projektů s využitím robotiky a obnovitelných zdrojů po řešení v oblasti městské logistiky a ekologické rekultivace. Kampaň současně vyzdvihuje partnerství s globálními lídry jako jsou Zalando, Opel či DPD. Nové firemní video využívá interaktivní vizualizace k prezentaci inovativní a udržitelné vize VGP. Přepracované webové stránky s moderním designem a intuitivní navigací usnadňují přístup k informacím všem cílovým skupinám: od klientů přes obce až po obchodní partnery.
Kampaň odráží vizi VGP podporovat obnovu a rozvoj evropského průmyslu. Firma poskytuje kompletní služby od prostor přes energetické systémy až po infrastrukturu, která splňují nároky moderního průmyslu. Jde tedy daleko za hranice tradičních logistických projektů. Tento přístup kombinuje strategické umístění, udržitelné konstrukční technologie a pokročilé systémy obnovitelné energie. Mezi takové projekty například patří high-tech továrna na baterie pro Hyundai Mobis v Pamploně, špičkový výrobní komplex společnosti VAT v rumunském Aradu pro polovodičový průmysl či inovativní zelený kampus pro Opel v Rüsselsheimu. Tyto realizace, které definují průmysl zítřka, jsou současně ústředním motivem nové kampaně.